Als u meedoet aan de Vriendenloterij maak dan van onze vereniging een “goed doel”.

De VriendenLoterij schenkt dankzij de deelnemers jaarlijks een bedrag van ruim €5.000.000 aan het verenigingsleven in Nederland. Dit bedrag wordt geschonken aan de ruim 3.700 clubs, verenigingen en stichtingen die partner zijn van de VriendenLoterij.

KBO Heesch is ook aangemeld als partner van de Vriendenloterij.
Leden, maar ook vrienden en familie, die meedoen aan de Vriendenloterij kunnen nu onze vereniging aanwijzen als “goed doel”. Dit betekent dat KBO Heesch dan van ieder lot dat een lid heeft gekocht minimaal 40% van de inleg ontvangt. Op dit moment kost een lot €15,25 per maand, dat betekent dus per deelnemer ruim €70 per jaar. Als deelnemer van de Vriendenloterij hoeft je daar niks bijzonders voor te doen, maar als vereniging zijn we ontzettend blij met de bijdrage die loterijdeelnemers zo leveren aan ‘onze club.’

Klik hier, speel mee en steun KBO Heesch

Als u al meedoet aan de Vriendenloterij kunt u de ledenservice van de Vriendenloterij bellen (telefoon 088 – 0201020). Via keuzeoptie 5 krijgt u een medewerker aan de lijn, aan wie u kunt aangeven dat u KBO Heesch wilt koppelen aan uw lot of loten. Door de medewerker van VriendenLoterij wordt gevraagd u te identificeren. Volledigheidshalve kunt u nummer 21681 vermelden als de registratiecode van KBO Heesch. Er zijn géén bijkomende kosten verbonden aan de aanmelding.

Geef bovenstaand bericht (vet gedrukte tekst) door aan iedereen waarvan u weet of vermoedt dat hij/zij meespeelt in de VriendenLoterij om zo -naast een kans op mooie prijzen- ook onze mooie vereniging te steunen.