8 september 2024

Dinsdagavond biljarten

Dinsdagavond: biljarten voor jonge senioren

Op dinsdagavond is er ruimte voor een nieuwe groep biljarters. Wellicht zijn er onder onze leden mensen die overdag nog druk zijn met werk of de oppas voor de kleinkinderen. Misschien kennen onze (oudere) leden wel dorpsgenoten die graag zouden willen biljarten, maar overdag niet kunnen. De KBO-biljartclub biedt vanaf nu aan jonge senioren de gelegenheid om ‘s avonds te spelen met generatiegenoten van KBO Heesch.

Biljarten is een sport voor mannen én vrouwen—gemengde groepen staan meestal garant voor een ontspannen en gezellige sfeer. KBO Heesch is op zoek naar jongere senioren vanaf ongeveer 50 jaar die biljarten een uitdaging vinden. In ons gemeenschapshuis CC de Pas is een biljartzaal met 5 tafels. ‘s Avonds worden deze nog weinig gebruikt. De biljartclub wil mensen (mannen én vrouwen) de gelegenheid bieden om op dinsdagavond onder het genot van een drankje een spelletje te spelen.
Voor beginnende spelers staan een aantal oudgedienden klaar om je wegwijs te maken in het spel of om je vaardigheden te verbeteren.
Er zijn geen andere kosten aan verbonden dan de genoten consumptie(s) en op termijn de contributie voor KBO Heesch (€ 26,00 per jaar). Senioren die nog geen lid zijn kunnen het eerste half jaar meedoen aan het biljarten zonder meteen contributie te betalen.

Ter informatie: dinsdagmiddag en donderdagmiddag zijn de clubmiddagen van de biljartclub. De leden spelen dan in competitieverband met clubs uit Nistelrode, Uden, Geffen, Vorstenbosch en Dinther. Ook wordt er een interne competitie gespeeld en kan er vrij worden gespeeld.

Kandidaat-biljarters die ’s avonds willen spelen kunnen zich vanaf nu aanmelden voor de avond-biljartgroep van KBO Heesch:
Tijd: elke dinsdagvond van 19.00—22.00 u
Locatie: Zaal d’n Herd, SC de Pas, De Misse 4, Heesch
Startdatum: 1 oktober 2024
Informatie en aanmelden bij: Arie Hop, tel. 0412-450909 of biljarten@kboheesch.nl