5 oktober 2024

Rabo Clubsupport groot succes

Rabo Club Support groot succes

Op 30 september mocht het KBO bestuur een cheque in ontvangst nemen van de Rabobank in het kader van de ClubSupport actie van de bank. In de maand september konden alle deelnemers van de Rabobank hun stem uitbrengen op hun 3 favoriete verenigingen. Niet alleen KBO-leden konden op ons stemmen, maar ook andere deelnemers. Er waren 220 mensen die voor onze vereniging gekozen hebben. Bij elkaar leverde dat een bedrag van € 1724,68 op. We zijn daar uiteraard erg blij mee.

We hadden dit jaar een grote ‘concurrent’ in Heesch. Het zwembad ’t Kuipke heeft nogal aan de weg getimmerd voor hun nieuwe waterglijbaan, waardoor zij verreweg de meeste stemmen kregen. Maar wij zijn met onze vijfde plaats in Heesch ook zeer tevreden. En natuurlijk blij voor ’t Kuipke, al zullen onze leden misschien niet zelf massaal gebruik gaan maken van de glijbaan.

We gaan volgend jaar zeker weer meedoen. Voor dit jaar danken we al onze leden en ook mensen buiten onze vereniging die op ons gestemd hebben. Het opgehaalde geld zal ingezet worden om het 70-jarig jubileum van KBO Heesch te vieren. Dat gaan we doen met heel Heesch.

————————————–

Rabo ClubSupport – laat je horen

Dit jaar heeft KBO Heesch zich weer aangemeld voor de Rabo ClubSupportactie.

Van 2 t/m 24 september kunnen leden van Rabobank stemmen op hun favoriete club. We mogen hopen dat rekeninghouders bij de Rabobank zelf, maar ook hun vrienden familie en buren op KBO Heesch willen stemmen als zijnde hun favoriete club.

Volgend jaar bestaat die club 70 jaar en hoewel de naam zegt dat het een club voor ouderen is, is de club zelf nog jong en vitaal. We gaan alle inwoners van Heesch betrekken bij een aantal activiteiten in het kader van het jubileumjaar.

Met onze festiviteiten willen we graag oud en jong met elkaar in verbinding brengen. De feestcommissie wil graag garant staan voor deze doelstelling.
Een feestje mag wat kosten.

We hopen met de Rabo ClubSupportactie een groot deel van de kosten te kunnen opbrengen. Het leukste cadeau voor de 70-jarige jubilaris is een stem op KBO Heesch.