22 november 2023

Verenigingsmarkt

Op zaterdag 18 november was de verenigingsmarkt in de Pas in Heesch. Zo’n 25 verenigingen en organisaties presenteerden zich met een kraam vol producten.

De KBO was ook vertegenwoordigd. Met een wisselende groep vrijwilligers probeerden we ons ‘product’ aan de man/vrouw te brengen. Op de kraam diverse zaken: resultaten van de handwerkclub, spelmateriaal van de avondsoos en de rummikubclub, beelden van alle activiteiten die wekelijks of maandelijks plaatsvinden en folders en flyers met informatie over wandelen, fietsen en meer bewegen. Naast de kraam een duo-fiets met enthousiaste vrijwilliger. Het weer en de concurrentie van de intocht van Sinterklaas in diverse plaatsen maakten dat de toeloop een beetje tegenviel, maar voor wie wel kwam was het een geslaagd evenement.