13 augustus 2023

Andre Rieu in de Pas

Andre Rieu op het Vrijthof: concert 2022,

Nu in de Pas in de theaterzaal, op het filmdoek!

Er is zeker geen beter motto dan ‘Happy Days are Here Again’, vooral na twee jaar geen concerten.
tijdens de Corona pandemie!

In juli 2022 keerden de “Koning van de Wals” en zijn geliefde Johann Strauss Orkest eindelijk terug naar het Vrijthofplein in Maastricht om een publiek van 180.000 mensen uit meer dan 100 landen te betoveren voor een record: 15 concerten!

André Rieu presenteert zijn gloednieuwe zomerconcert, Happy Days Are Here Again, tegen de achtergrond van het prachtige Vrijthof in zijn geliefde geboortestad Maastricht.

Hij wordt bijgestaan door zijn vrolijke orkest en koor, de Platin Tenors, sopranen Anna Reker en Micaela Oeste, een Hunting Horn band en de Great European Men’s Choir, met 70 zangers uit operahuizen in Duitsland, België en Nederland tot het bekende Maastrichtse mannenkoor De Mastreechter Staar.

In totaal traden maar liefst 220 artiesten op het Vrijthof in 2022.

André Rieu zegt: “Er is geen groter plezier dan het uitvoeren van mijn zomerconcerten in mijn geboortestad Maastricht, met mijn orkest. Ik vond het geweldig om na twee jaar weer terug te zijn op het Vrijthof en muziek en liefde te delen.

Datum: vrijdag 25 augustus

Tijd: 19.30-22.30 met pauze