22 december 2022

Programma Helpdesk 2023

Het programma voor het volgen van bijles is opgesteld.

De enthousiaste collega’s van de Helpdesk KBO Heesch hebben in december een programma opgesteld om senioren op weg te helpen met het gebruik van hun Mobiele Telefoon, de smartphone, Iphone. Of hun tablet of Ipad . Of hun Laptop.

Het is een programma met meerdere mogelijkheden. Voor beginners, maar ook voor gevorderden.

Deze keer gaan we, samen met de medewerkers van de Bibliotheek Heesch,  een programma aanbieden.

Om dit goed te kunnen doen krijgen de mensen van de Helpdesk zelfs bijles. Om nog beter onze klanten op weg te kunnen helpen. Want het goed en veilig kunnen gebruiken van je smartphone, tablet of laptop wordt steeds belangrijker in deze moderne tijd. Ook voor senioren.

Steeds meer overheidsinstellingen, ziektekostenverzekeringen gaan over tot het digitaal behandelen van alle vragen of wensen die hun klanten hebben. Daarvoor moet je bijvoorbeeld gebruik maken van Digid, een programma dat je moet gebruiken om de belastingaanvraag in te dienen. Maar nog veel meer.

Ook wordt het steeds belangrijker om dit alles veilig te kunnen doen. Om goed en veilig gebruik te maken van je toestel, gaan we daarvoor ook extra lessen verzorgen.

Zie hier ons aanmeldformulier en vul dit in.

Zodra wij voldoende opgaven hebben, gaan we een programma opstellen.