9 mei 2021

De Pas vraagt vrijwilligers

Bij de herstart van De Pas, heeft het bestuur als één van de belangrijkste doelen, die de komende tijd gerealiseerd moet worden, het werven van vrijwilligers.

Hier een samenvatting waarom dit voor de Pas belangrijk is:

Vrijwilligerswerk wordt steeds belangrijker in onze samenleving.
De inzet van vrijwilligers in Cultureel Centrum De Pas is dan ook van onschatbare waarde.
In de loop der jaren hebben tal van vrijwilligers een belangrijke plek verworven binnen De Pas. Denk bijvoorbeeld aan de vrijwillige inzet voor onder andere het Filmhuis, administratieve werkzaamheden en bestuursfuncties.

Het voortbestaan van De Pas is afhankelijk van dit soort vrijwillige inzet. Het bestuur van De Pas hoopt in 2021 nieuwe vrijwilligers te werven voor verschillende functies en taken. Hierbij kan gedacht worden aan een gastvrouw/gastheer bij de receptie of iemand die tijdens activiteiten de gasten ontvangt en hen de weg wijst. Daarnaast kan worden gedacht aan het ondersteunen van het personeel op specifieke taken bij de administratie, de techniek en de horeca.

Wil je meer weten? Ga dan naar:  de website van de Pas